بهترین و درست ترین راه
بازاریابی فرانچایزتان
در سیستمهای بازاریابی فرانچایز، ما از نزدیک با مراجعین خود در توسعه برنامه های بازاریابی مشخص و سفارشی کار میکنیم تا فرانچایزهای درستی را جذب، استخدام و حفظ کنند.
یک برنامه فرانچایز بدون فرانچایزگیرنده چه فایده ای دارد؟ بازاریابی و فروش فرانچایز عوامل اصلی هر برنامه فرانچایزِ موفق هستند. بهترین الگوهای فرانچایز در جهان مانند Ace Hardware، McDonald’s، Jiffy Lube، Holiday Inn، Subway و سایرین، موثرترین و برنامهریزی شده ترین تلاشهای فروش را داشتند، چرا شما نداشته باشید؟
پروسه فرانچایز با برنامه بیزینسی مناسب و یک UFDD شروع میشود اما همینجا پایان نمییابد. مسیر رسیدن به سیستم فرانچایز موفق و سودبخش تازه آغاز شده است و فرانچایز مارکتینگ سیستم میتواند به شما در این مسیر کمک کنند. فرانچایز مارکتینگ سیستم در اجرا و پیاده سازی یک فرانچایز موفق و گسترش آن از یکی به چندین تعداد، تخصص دارد.
فرانچایز مارکتینگ سیستم تیمی باتجربه دارد که با مجموعه ای وسیع از فرانچایز آشنایی زیادی دارند. فرانچایز مارکتینگ سیستم بنابر اصول اساسیِ رضایت مشتری و تعهد کامل به تجربه مشتری تاسیس شده است. ما ابتدا به صورت کامل و دقیق خلاصه ای از الگوی فرانچایز شما و سیستمهای بازاریابی که دارید را مرور میکنیم. ما اینکار را رایگان انجام میدهیم و کارشناسان ما بازخوردی از الگو به شما میدهند و قسمتهایی که نیاز به اصلاح دارد را مشخص میکنند.
خرید یک فرانچایز روش عالی برای فردی است که میخواهد وارد کار و کارآفرینی با حمایت و هدایت یک فرانچایزر باتجربه و سیستمی شده، بشود.
مثالهای بیشماری از سیستمهای فرانچایز وجود دارد که فرصتهای عالی فرانچایز به مردم ارائه میکنند و میتوانند شانس موفقیت صاحب بیزینس جدید را افزایش دهند. اما در بیشتر شرایط بیزینسی، هم مثالهایی خوب و هم مثالهایی بد وجود دارد و فرانچایز نیز مستثنی نیست. این به خریدار فرانچایز بستگی دارد که تصمیمی آگاهانه و مسئولانه بگیرد. تصمیمگیری با هدایت و مشاورهای مناسب، عاقلانهتر است. سیستمهای بازاریابی فرانچایز از نزدیک با خریداران کار میکنند تا این پروسه را طی کنند.
فرانچایز مارکتینگ سیستم، برنامه های بازاریابی برای فروش فرانچایز و نقشه های بازاریابی فرانچایز طراحی، نظارت و اجرا میکند.
ما راه حل برون سپاری شده برای فروش فرانچایزتان و نیازهای بازاریابی آن را فراهم میکنیم که تمام جوانب توسعه و حفظ شبکه را پوشش میدهد تا خدمات کامل فروش فرانچایز و تیمی برای بازاریابی داشته باشید. کارمندان ما سالهاست که در فروش هستند و در پروسه فروش فرانچایز حرفه ای هستند. شما از سیستمهای ما سود خواهید برد و ارزیابی کیفی تیم به عنوان تیم فروش فرانچایزتان عمل خواهد کرد.
هزینهی ما بستگی به مراجعهکننده و سطح حمایت موردنیاز از طرف سیستمهای بازاریابی فرانچایز برای رسیدن به هدفمان دارد. این کار براساس خدمات و مقداری که میخواهید تیم ما درگیر فرانچایزتان شود، بستگی دارد. تمرکز ما بر تخصص مقرون بهصرفه است که به ما اجازه میدهد همراه با مراجعینِ سیستمهای فرانچایز رشد کنیم.
ما از طریق ملاقات یا مشاورهی تلفنیِ مفصل با شما از شرایط، بودجه، جدول زمانی و انتظاراتتان آگاه خواهیم شد. همین امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه باید فرانچایز بیزینستان را بفروشید.
اینکه چگونه تمام این سازمانهای فرانچایز پروسهی فروش فرانچایزشان را مدیریت میکنند، سوالی بسیار معمول است. این شگفت انگیز است که تعداد زیادی سیستمهای فرانچایز وجود دارد. در آمریکا در هر 8 دقیقه از هر روز کاری، یک فراچایز باز میشود که نرخ رشد بسیار فوقالعادهای است. خب پس فرانچایز کردن واقعا موثر است، اما با وارد شدن به این پروسهی فرانچایز کردن چگونه فرانچایزیها را میتوان یافت؟
هنگام ارزیابی رشد فرانچایز، بسیار حیاتی است که اول شناسایی کنید چه کسی خریدار فرانچایز است و با چه کسی کار میکنیم تا فرانچایز را بفروشید. فروش فرانچایز دارای مجموعهای با انواع متفاوتی از عرضههای فرانچایز است. در فرانچایز سنتی، معمولاً فردی با سرمایهی نسبتاً خوب، حقوق اداره و مدیریت یک شعبه از فرانچایزِ عرضه شده را میخرد. این روش فروش فرانچایز زمانی موثرتر است که از ارائهی فروش احساسی استفاده کنید. ارائهی فرانچایز به خریدار فقط محدود به جزئیات مالی، جزئیات کم اهمیت عرضهی بیزینس یا سایر قضایا نمیشود، بلکه فقط تصمیمگیری احساسی برای خریدار قادر خواهد بود تا او را همراه با کمک شما وارد بیزینس کند. فروش فرانچایز با ایجاد ارتباط احساسی با خریدار ممکن میشود، همانند پروسهی فروش یک خانه که خریدار عاشقِ ایده، خاطراتی که در این خانه و همسایگی خواهد بود، تصویر خانوادهشان که در این خانه بزرگ میشوند و تجسم آیندهای که در آنجا خواند داشت، میشود. شخص خریدار فرانچایز معمولاً فردی با تحصیلات بالا یا مدیری باسابقه با سرمایهای میلیونی نخواهد بود، بلکه معمولاً فردی است که میخواهد برای خودش وارد بیزینسی شود و میداند که به کمک فرد دیگری در انجام دادن آن نیاز دارد.
پروسهی فروش فرانچایز معمولاً پروسهای 30 تا 120 روزه است که با کاندید بالاقوه حتی بیشتر نیز طول میکشد. پروسهی ارزیابی از هر دو طرف انجام میشود، خریدار قضاوت میکند که آیا فرانچایزر حمایت، آموزش یا مجموعهی کلی را برای حمایت از او دارد. فرد فروشندهی فرانچایز نیز ارزیابی میکند که آیا خریدار فرانچایز سرمایه، تجربه و شرایط لازم را برای فرانچایزی شدن دارد یا نه.
دومین نوع فروش فرانچایز، فروش به مالک فرانچایز چند یونیتی است. فرانچایز به کسی عرضه میشود که سرمایهی زیادی و تجربه دارد. در این فروش فرانچایز، خریدار حقوق فرانچایز را در منطقهای وسیعتر و با مسئولیتهایی بیشتری میخرد. آنها سپس توسط فرانچایزر که تعیین میکند فرانچایزی چند یونیتی دقیقا چند یونیت را باز خواهد کرد، بر برنامهی اجرایی گذاشته میشوند. فروش فرانچایز، فروشی متفاوت نسبت به فرانچایز شخصی است. خریدار بسیار پیشرفته است و به احتمال زیاد قبلاً هم در توسعهی فرانچایز فعالیت داشته است. آنها به وضعیت مالی نگاه میکنند و سرمایهگذاری میکنند. سرمایهگذاری براساس ROI و اینکه سرعت بازگشت سرمایهگذاری آنها چقدر است، انجام میشود. برای این گونه فروش فرانچایز، سیستم فرانچایز باید کامل باشد و مجموعهای واقعا حرفهای برای ارائه به فرانچایزی داشته باشند، آنها معمولا توسط بسیاری از سیستمهای فرانچایز مورد استقبال قرار میگیرند. ارائه باید معنیدار باشد، در بسیاری از شرایط، تنها راه واقعبینانه برای جذب فروشنده، ارائهی مقدار درآمد و برنامههای بیزینسی است. این افراد هنگام خرید فرانچایز، درحال سرمایهگذاری هستند و قصدی برای خرید سبک زندگی ندارند.
هنگام نزدیک شدن به پروسهی فروش فرانچایز، حیاتی است که افراد، مشاورین و سیستمی مناسب داشته باشید. اولین قدم، برنامهریزی مراحل و بادقت آماده شدن برای ادارهی مسئولیتهایی که با فروش فرانچایز شروع میشوند، است. زیبایی و هیجان فرانچایز کردن این است که با هر فروش فرانچایز، یک شرکت گسترش میابد.
بازاریابی فرانچایزیها
سیستمهای بازاریابی فرانچایز، از طریق FMSConnect دامنهای گسترده از خدمات بازاریابی فرانچایز را ارائه میدهد که میتواند به بازاریابی فرانچایزی شما و فروش محصولاتتان و خدماتتان بهصورت موثرتری کمک کند. سیستمهای قوی توسعهی فرانچایز دائماً درحال یافتن و ارزیابی راههایی برای کمک کردن به فرانچایزیها در هدایت ترافیک، مشتریان و بیزینس برای آنها هستند. FMSConnect دامنهی گستردهای از دستگاههای تکنولوژی و پلتفرمهای بازاریابی برای تحویل این خدمات به فرانچایزیهای شما ارائه میکند.
FMS Connect چیست؟
سیستمهای فرانچایزِ خوب، الگوهای عالی بازاریابی برای عملکرد یونیتها در شبکهشان دارند. به عنوان فرانچایزر، شما باید دائماً ابزارها، استراتژیها و راههایی که میتوانند به فرانچایزیهایتان در ساخت پایگاه مشتری کمک کند، ارائه دهید. FMSConnect پلتفرم تکنولوژی بازاریابی است که برای کار کردن با الگوهای فرانچایز طراحی شده است و راهحلهایی برای فرانچایزرها و فرانچایزیها فراهم میکند. این بهصورت اختصاصی برای بازاریابی فرانچایز طراحی شده است تا بهترین ابزار برای بازاریابی کسب و کار را به شما بدهد.
چیزی که هست- سیستمهایی که به سادگی مدیریت میشوند، ساده اما پربازده برای رشد و به فرانچایزیهای شما اجازه میدهند تا با مشتریهایشان ارتباط برقرار کنند.
چگونه به شما سود میرساند- مشتریان فرانچایزی دفعات بیشتری به بیزینس برمیگردند و بیشتر در آن هزینه میکنند. بازگشت بیشتر بیزینس یعنی درآمد ثابتتر که فرانچایزیها را خوشحالتر و درنتیجه جریانهای حق تالیف را قویتر میکند.
چگونه کار میکند- پروسهای ساده و آسان برای استفاده که مشتری را بر روی یک پلتفرم نرمافزاری بارگذاری میکند. نرمافزار توسعه مییابد و راههای را برای ارتباط منظم با مشتریان و صفحات اجتماعی را مدیریت میکند و به مشتریان دلیلی میدهد که دوباره به کسب و کار شما بازگردنند.