چگونه فرانچایزتان را بازاریابی کنید؟

بهترین و درست‌ ترین راه

بازاریابی فرانچایزتان

در سیستم­های بازاریابی فرانچایز، ما از نزدیک با مراجعین خود در توسعه برنامه های بازاریابی مشخص و سفارشی کار می­کنیم تا فرانچایز­های درستی را جذب، استخدام و حفظ کنند.

یک برنامه­ فرانچایز بدون فرانچایزگیرنده چه فایده ­ای دارد؟ بازاریابی و فروش فرانچایز عوامل اصلی هر برنامه­ فرانچایزِ موفق هستند. بهترین الگوهای فرانچایز در جهان مانند Ace Hardware، McDonald’s، Jiffy Lube، Holiday Inn، Subway و سایرین، موثرترین و برنامه­ریزی شده ­ترین تلاش­های فروش را داشتند، چرا شما نداشته باشید؟

پروسه­ فرانچایز با برنامه­ بیزینسی مناسب و یک UFDD شروع می­شود اما همین­جا پایان نمی‌یابد. مسیر رسیدن به سیستم فرانچایز موفق و سودبخش تازه آغاز شده است و فرانچایز مارکتینگ سیستم می­تواند به شما در این مسیر کمک کنند. فرانچایز مارکتینگ سیستم در اجرا و پیاده ­سازی یک فرانچایز موفق و گسترش آن از یکی به چندین تعداد، تخصص دارد.

فرانچایز مارکتینگ سیستم تیمی باتجربه دارد که با مجموعه­ ای وسیع از فرانچایز آشنایی زیادی دارند. فرانچایز مارکتینگ سیستم بنابر اصول اساسیِ رضایت مشتری و تعهد کامل به تجربه  مشتری تاسیس شده است. ما ابتدا به صورت کامل و دقیق خلاصه­ ای از الگوی فرانچایز شما و سیستم­های بازاریابی که دارید را مرور می­کنیم. ما این­کار را رایگان انجام می­دهیم و کارشناسان ما بازخوردی از الگو به شما می­دهند و قسمت­هایی که نیاز به اصلاح دارد را مشخص می­کنند.

خرید یک فرانچایز روش عالی برای فردی است که می­خواهد وارد کار و کارآفرینی با حمایت و هدایت یک فرانچایزر باتجربه و سیستمی شده، بشود.

مثال­های بی­شماری از سیستم­های فرانچایز وجود دارد که فرصت­های عالی فرانچایز به مردم ارائه می­کنند و می­توانند شانس موفقیت صاحب بیزینس جدید را افزایش دهند. اما در بیشتر شرایط بیزینسی، هم مثال­هایی خوب و هم مثال­هایی بد وجود دارد و فرانچایز نیز مستثنی نیست. این به خریدار فرانچایز بستگی دارد که تصمیمی آگاهانه و مسئولانه بگیرد. تصمیم­گیری با هدایت و مشاوره­ای مناسب، عاقلانه‌تر است. سیستم­های بازاریابی فرانچایز از نزدیک با خریداران کار می­کنند تا این پروسه را طی کنند.

فرانچایز مارکتینگ سیستم، برنامه­ های بازاریابی برای فروش فرانچایز و نقشه های بازاریابی فرانچایز طراحی، نظارت و اجرا می­کند.

 

ما راه ­حل برون سپاری شده برای فروش فرانچایزتان و نیازهای بازاریابی آن را فراهم می­کنیم که تمام جوانب توسعه و حفظ شبکه را پوشش می­دهد تا خدمات کامل فروش فرانچایز و تیمی برای بازاریابی داشته باشید. کارمندان ما سال­هاست که در فروش هستند و در پروسه فروش فرانچایز حرفه ای هستند. شما از سیستم­های ما سود خواهید برد و ارزیابی کیفی تیم به عنوان تیم فروش فرانچایزتان عمل خواهد کرد.

هزینه­ی ما بستگی به مراجعه­کننده و سطح حمایت موردنیاز از طرف سیستم­های بازاریابی فرانچایز برای رسیدن به هدف­مان دارد. این کار براساس خدمات و مقداری که می­خواهید تیم ما درگیر فرانچایزتان شود، بستگی دارد. تمرکز ما بر تخصص مقرون به­صرفه است که به ما اجازه می­دهد همراه با مراجعینِ­ سیستم­های فرانچایز رشد کنیم.

ما از طریق ملاقات یا مشاوره­ی تلفنیِ مفصل با شما از شرایط، بودجه، جدول زمانی و انتظارات­تان آگاه خواهیم شد. همین امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه باید فرانچایز بیزینس­تان را بفروشید.

اینکه چگونه تمام این سازمان­های فرانچایز پروسه­ی فروش فرانچایزشان را مدیریت می­کنند، سوالی بسیار معمول است. این شگفت انگیز است که تعداد زیادی سیستم­های فرانچایز وجود دارد. در آمریکا در هر 8 دقیقه از هر روز کاری، یک فراچایز باز می­شود که نرخ رشد بسیار فوق­العاده­ای است. خب پس فرانچایز کردن واقعا موثر است، اما با وارد شدن به این پروسه­ی فرانچایز کردن چگونه فرانچایزی­ها را می­توان یافت؟

هنگام ارزیابی رشد فرانچایز، بسیار حیاتی است که اول شناسایی کنید چه کسی خریدار فرانچایز است و با چه کسی کار می­کنیم تا فرانچایز را بفروشید. فروش فرانچایز دارای مجموعه­ای با انواع متفاوتی از عرضه­های فرانچایز است. در فرانچایز سنتی، معمولاً فردی با سرمایه­ی نسبتاً خوب، حقوق اداره و مدیریت یک شعبه از فرانچایزِ عرضه شده را می­خرد. این روش فروش فرانچایز زمانی موثرتر است که از ارائه­ی فروش احساسی استفاده کنید. ارائه­ی فرانچایز به خریدار فقط محدود به جزئیات مالی، جزئیات کم اهمیت عرضه­ی بیزینس یا سایر قضایا نمی­شود، بلکه فقط تصمیم­گیری احساسی برای خریدار قادر خواهد بود تا او را همراه با کمک شما وارد بیزینس کند. فروش فرانچایز با ایجاد ارتباط احساسی با خریدار ممکن می‌شود، همانند پروسه­ی فروش یک خانه که خریدار عاشقِ ایده، خاطراتی که در این خانه و همسایگی خواهد بود، تصویر خانواده­شان که در این خانه بزرگ می­شوند و تجسم آینده­ای که در آن­جا خواند داشت، می­شود. شخص خریدار فرانچایز معمولاً فردی با تحصیلات بالا یا مدیری باسابقه با سرمایه­ای میلیونی نخواهد بود، بلکه معمولاً فردی است که می­خواهد برای خودش وارد بیزینسی شود و می­داند که به کمک فرد دیگری در انجام دادن آن نیاز دارد.

پروسه­ی فروش فرانچایز معمولاً پروسه­ای 30 تا 120 روزه است که با کاندید بالاقوه حتی بیشتر نیز طول می­کشد. پروسه­ی ارزیابی از هر دو طرف انجام می­شود، خریدار قضاوت می­کند که آیا فرانچایزر حمایت، آموزش یا مجموعه­ی کلی را برای حمایت از او دارد. فرد فروشنده­ی فرانچایز نیز ارزیابی می­کند که آیا خریدار فرانچایز سرمایه، تجربه و شرایط لازم را برای فرانچایزی شدن دارد یا نه.

دومین نوع فروش فرانچایز، فروش به مالک فرانچایز چند یونیتی است. فرانچایز به کسی عرضه می­شود که سرمایه­ی زیادی و تجربه­ دارد. در این فروش فرانچایز، خریدار حقوق فرانچایز را در منطقه­ای وسیع­تر و با مسئولیت­هایی بیشتری می­خرد. آن­ها سپس توسط فرانچایزر که تعیین می­کند فرانچایزی چند یونیتی دقیقا چند یونیت را باز خواهد کرد، بر برنامه­ی اجرایی گذاشته می­شوند. فروش فرانچایز، فروشی متفاوت نسبت به فرانچایز شخصی است. خریدار بسیار پیشرفته است و به احتمال زیاد قبلاً هم در توسعه­ی فرانچایز فعالیت داشته است. آن­ها به وضعیت مالی نگاه می­کنند و سرمایه­گذاری می­کنند. سرمایه­گذاری براساس ROI و اینکه سرعت بازگشت سرمایه­گذاری آن­ها چقدر است، انجام می­شود. برای این گونه فروش فرانچایز، سیستم فرانچایز باید کامل باشد و مجموعه­ای واقعا حرفه­ای برای ارائه به فرانچایزی داشته باشند، آن­ها معمولا توسط بسیاری از سیستم­های فرانچایز مورد استقبال قرار می­گیرند. ارائه باید معنی­دار باشد، در بسیاری از شرایط، تنها راه واقع­بینانه برای جذب فروشنده، ارائه­ی مقدار درآمد و برنامه­های بیزینسی است. این افراد هنگام خرید فرانچایز، درحال سرمایه­گذاری هستند و قصدی برای خرید سبک زندگی ندارند.

هنگام نزدیک شدن به پروسه­ی فروش فرانچایز، حیاتی است که افراد، مشاورین و سیستمی مناسب داشته باشید. اولین قدم، برنامه­ریزی مراحل و بادقت آماده شدن برای اداره­ی مسئولیت­هایی که با فروش فرانچایز شروع می­شوند، است. زیبایی و هیجان فرانچایز کردن این است که با هر فروش فرانچایز، یک شرکت گسترش میابد.

بازاریابی فرانچایزی­ها

سیستم­های بازاریابی فرانچایز، از طریق FMSConnect دامنه­ای گسترده از خدمات بازاریابی فرانچایز را ارائه می­دهد که می­تواند به بازاریابی فرانچایزی شما و فروش محصولات­تان و خدماتتان به­صورت موثرتری کمک کند. سیستم­های قوی توسعه­ی فرانچایز دائماً درحال یافتن و ارزیابی راه­هایی برای کمک کردن به فرانچایزی­ها در هدایت ترافیک، مشتریان و بیزینس برای آن­ها هستند. FMSConnect دامنه­ی گسترده‌ای از دستگاه­های تکنولوژی و پلتفرم­های بازاریابی برای تحویل این خدمات به فرانچایزی­های شما ارائه می­کند.

FMS Connect چیست؟

سیستم­های فرانچایزِ خوب، الگوهای عالی بازاریابی برای عملکرد یونیت­ها در شبکه­شان دارند. به عنوان فرانچایزر، شما باید دائماً ابزارها، استراتژی­ها و راه­هایی که می­توانند به فرانچایزی­هایتان در ساخت پایگاه مشتری کمک کند، ارائه دهید. FMSConnect پلتفرم تکنولوژی بازاریابی است که برای کار کردن با الگوهای فرانچایز طراحی شده است و راه­حل­هایی برای فرانچایزرها و فرانچایزی­ها فراهم می­کند. این به­صورت اختصاصی برای بازاریابی فرانچایز طراحی شده است تا بهترین ابزار برای بازاریابی کسب و کار را به شما بدهد.

چیزی که هست- سیستم­هایی که به سادگی مدیریت می­شوند، ساده اما پربازده برای رشد و به فرانچایزی­های شما اجازه می­دهند تا با مشتری­هایشان ارتباط برقرار کنند.

چگونه به شما سود می­رساند- مشتریان فرانچایزی­ دفعات بیشتری به بیزینس برمی­گردند و بیشتر در آن هزینه می­کنند. بازگشت بیشتر بیزینس یعنی درآمد ثابت­تر که فرانچایزی­ها را خوشحال­تر و درنتیجه جریان­های حق تالیف را قوی­تر می­کند.

چگونه کار می­کند- پروسه­ای­ ساده و آسان برای استفاده که مشتری را بر روی یک پلتفرم نرم­افزاری بارگذاری می­کند. نرم­افزار توسعه می‌یابد و راه­های را برای ارتباط منظم با مشتریان و صفحات اجتماعی را مدیریت می­کند و به مشتریان دلیلی می­دهد که دوباره به کسب و کار شما بازگردنند.

3

4

6