بیزینست را با فرانچایز گسترش بده

فرانچایز مارکتینگ سیستم به واسطه تیمی باتجربه از مشاورین فرانچایز و متخصصین توسعه فرانچایز، برنامه های فرانچایز بیزینس­ها را طراحی، ایجاد و شخصی­ت سازی می­کند. بیزینس­ها از طریق این پروسه، باکیفیت­تر توانایی لازم برای رشد و تکرار فرانچایز را خواهند داشت.

در این پروسه ساخت سیستم فرانچایز ، تکرار الگوی بیزینس، بسیار حیاتی است که به شرکای جدید اجازه دهید احساس مالکیت داشته باشند. اگر کسی به یک فرانچایز بپیوندد و احساس کند در روابط بیزینسی مانند یک کارمند با آن رفتار می­شود، سیستم دچار مشکل میشود. فرانچایزهایی که در زمان کوتاه موفق شده اند، این کار را از راه الگوهای روابط و فرهنگی که باعث رشد همکاری مشترک باهم می­شود، انجام می­دهند. مالکان و گیرندگان فرانچایز به یکدیگر به عنوان طرفین متفاوت نگاه نمی­کنند، بلکه یک تیم هستند و هر دو هدفی مشترک در ساخت و سیستم فرانچایزی که عضوش هستند، دارند.

دیگران معمولا از ما درباره گام هایی که باید در توسعه فرانچایز بردارند تا بیزینس خود را فرانچایز کنند، می­پرسند.

این لیستی شامل مواردی از اصول بیزینس­ یا الگوی عملکردی­تان است . شما می­توانید برای مستقر کردن بیزینس­ یا برندتان جهت رشد فرانچایزِ خود از آن استفاده کنید. 

  1. برندت را بساز
  • اگر تا به حال این کار را نکردید، وبسایت خودتان را ایجاد کنید.
  • وبسایت- می­بایست حرفه ­ای، بی­نقض و واضح باشد.
  • صفحات اجتماعی- در سایت های اصلی مثل توییتر، لینکدین، فیسبوک و گوگل پلاس و اینستاگرام حضور پیدا کنید.
  • برای ایمیل قالب  بسازید و لیستی از ایمیل­های مشخص برای مشتریان و خریداران جمع‌آوری کنید.
  • وثیقه­ی مناسبی ایجاد کنید تا از آن در بازار برای مشتریان و خریداران استفاده نمایید.
  • پروسه فروش خود را طراحی کنید.
  • متن تماس خود را مستند کنید- چه چیزی به مشتریان می­گویید تا آن­ها را به خرید وادار کنید؟
  • پروسه بازاریابی خود را مستند کنید. استناد کردن بعضی از موارد زیر می­تواند بسیار مفید باشد:
  • بهترین منابع تولید لید کدام است؟
  • چگونه ارزش ­آفرینی می­کنید؟ بسیار مهم است که این پروسه را مستند کنید. چگونه بیزینسی را می­بندید و مشتریان جدیدی بدست می­آورید؟
  1. بدانید چگونه مسائل پنهانی بیزینس را مدیریت کنید.
  • خدمات خود را توزیع کنید- شما حتما لازم نیست همه­ چیز را بروی کاغذ داشته باشید، اما باید بدانید چگونه خدمات یا محصولات خود را به مشتری تحویل می­دهید 
  • چگونه نقدینگی خود را اداره می­کنید؟ شما باید به خوبی این درک را داشته باشید که چگونه فرد دیگری را در اداره کردن مسائل مالی رهبری خواهید کرد.
  1. کجا محصولات و اقلام خود را می­خرید؟
  • درتوسعه فرانچایز مهم است که بدانید اقلام و لوازم خود را از چه کسی تهیه می­کنید؟ 
  1. از پروسه آموزش خود آگاه شوید.
  • چه مسائلی را در هنگام آموزش پوشش می­دهید؟ بهترین راه­ آموزش آن­ها چیست؟
  • دوره آموزشی؟
  • چه نوع دوره آموزشی استفاده می­کنید؟
  • از چه برنامه­ایی در آموزش استفاده می­کنید؟
  • چه کسی آموزش می­دهد؟ خودتان به فرانچایز گیرندگان آموزش می­دهید یا یک مربی؟ چه مقدار زمان می­برد؟

در فکر این هستید که چگونه بیزینس­تان را فرانچایز کنید؟

بگذارید FMS شما را در پروسه­ توسعه­ فرانچایز راهنمایی کند.

همین امروز با ما تماس بگیرید 

فروش فرانچایز

ما الگویی خاص برای جذب مخاطبان فرانچایز واجد شرایط ایجاد و تعریف کرده ایم.

تولید لید فرانچایز

با استفاده از خدمات ما در تولید لید، بیزینس خودتان را خیلی سریع گسترش دهید. شیوه ای موثر و کارآمد در تولید حجم بالایی از لیدهای فرانچایز همراه با حضور آنلاین قوی و حرفه ای باعث رشد فرانچایز شما میشود.

مدیریت و حمایت

مدیریت سیستم فرانچایز نیازمند تکنیک های ماهرانه و برنامه ریزی دقیق است. موثرترین الگوهای فرانچایز از اصولی مشخص در بیزینس استفاده می کنند که باعث گسترش لید خواهد شد

مشاوره رایگان بگیرید.