ما ارائه دهندۀ حضور آنلاین شما هستیم
به جهان پیرامون خودتان توجه کردهاید؟ به آسمان، سیارات، کهکشانها و بهطور کلی، به کائنات؛ که دائماً در حال گسترش و بزرگشدناند. دنیای اینترنت هم دارای وضعیتی مشابه وضعیت دنیای اطراف شماست. ابزارها، قوانین، سایتها و کهکشانهای بسیار زیادی برای کشفشدن وجود دارند. شاید، در حین این اکتشافات، در یک سیاهچاله هم گیر بیفتید و این طبیعی است. اما قبل از اینکه خودتان را ببازید و کاملاً مایوس شوید، روی کمک ما حساب کنید! با ارتقای یک شبکه اجتماعی، فراهمکردن یک وضعیت فعال و در نظر گرفتن استراتژیهای مناسب، به رهایی شما از چنگ سیاهچالههای این کهکشان بزرگ کمک خواهیم کرد.
شبکههای اجتماعی و تبعاتش، آثار همهجانبهای بر تمام بخشهای کمپانی شما خواهند گذاشت؛ از فروش و تولید، تا مشتری و غیره. برای یک وضعیت واقعی و کارآمد، نیازمنید تا تیمی تشکیل شود که تجارب و نظارت خودشان را بر استراتژی شبکه اجتماعی شما پیاده کنند.
خوب و کافی "گوشدادن"، یک مزیت شخصی در هر فرد است. شما با گوشدادن به آنچه که مشتریانتان میگویند، میتوانید به نکات مهم و بنیادی در مورد کسبوکارتان برسید؛ از جمله کامنتها و واکنشهای مشتریانتان در شبکههای اجتماعی.
یک یا دو هدف را انتخاب و مهمترینشان را در مورد شبکههای اجتماعیتان پیاده کنید. حواستان باشد که این کار را بهدرستی هرچه تمامتر انجام بدهید. "تمرکز" بهترین ابزار برای یاریرساندن به شماست.
تکلیفتان را با شبکههای اجتماعیتان مشخص کنید. معین کنید که دقیقاً چه چیزی از آن میخواهید؟ آیا فروش بیشتر برایتان مهم است یا دانلود بیشتر یا لایک؟ مشخص کنید که چگونه درصدد جبران سرمایهگذاری خود خواهید بود.
آیا دقیقاً میدانید که هدفتان چه طیفی از مخاطبان است؟ دانستن خواستهها، نیازها و علاقمندی مشتریان بسیار حائز اهمیت است. با شناخت چنین فاکتورهایی، امکان ایجاد یک ارتباط موثر، در یک زمان و مکان مناسب فراهم خواهد شد.
اصلاً زمانی که شما از طیف مخاطب و پیامتان آگاهید، ما میتوانیم به تهیه یک تاکتیک مناسب برای شبکههای اجتماعی شما کمک کنیم.
احتمالاً باید این دوره از زندگی ما را "عصر مشتریان" نامگذاری کرد. امروزه، نیاز است که برای دستیابی به یک موفقیت بیقید و شرط، رفتار مشتریان را آنالیز کرد. بنابراین، این بسیار مهم است که کمپانی شما، رفتاری مثل یک انسان در مواجهه با مشتری داشته باشد. حتی اگر یک کمپانی B2B هستید، منتظر نگذاشتن مشتریان، در دسترسبودن، معرفی کارکنان و تولید یک محتوای مفید، از جمله این رفتارها هستند.